våren är här=]

det är nog inte bara jag som njuter av det härliga vårvädret som har kommit hit.. det har bara gått 2 dagar sen mina älsklingar åkte till deutchland. hoppas dom har det bra där=]
har suttit nere vid maren två dagar i rad nu och har ätiti min första glass för året..sååå gott
igår var jag där med Linnéa.K och senare kom Linnéa.N. satt där och prata gammla minnen. och idag mötte jag Linnéa.N och Miriam nere på stan. då gick vi ner till maren i solskenet och åt glass. dom köpte biljetter till min studentskiva. så kul att dom kommer=] eftersom vi inte umgås så ofta längre.

nu är intensivkursen till Flen betald. nu känns det som det börjar närma sig. det ska bli så kul att få lära sig köra bil på riktigt=p utan att ha en pappa brevid sig som kommenterar allt man gör fel. skönt sen att ha ett körkort och slippa ta bussen eller tåget.


nu vill jag ha studenten! och en studentklänning=]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0