bye bye, cliché underwear UF

då var det sista gjort i företaget, eller loggboken ska in först. hade en het diskution med min lärare om vad jag skulle få för betyg i projekt.. idag hade jag linnea katri och sandra.C  ett möte med rektorn och våran PA  (Personal Adm) lärare. hon var hur förbannad som helst, jag trodde hon skulle käka upp mig levande. vi var där för att vi hade fått IG på ett prov. och därför skulle vi få IG på hela kursen. kändes iaf att rekton var på våran sida. hon tyckte inte det var rätt att lärare var så arg på oss. så hon ska ha ett enskilt möte med läraren imorrn.så om jag vågar, ska jag gå till henne på fredag och se om jag har någon chans till G. eftersom hon sa att dom som hade något poäng hade en chans att få G.

aja, nog snackat om det. idag har vi lagt ner vårat företag. så skönt att bli av med det. vi har en vinst på ca 1000 kr. så snart ska vi tjejer i företaget ut och ta en drink och fira allt vi jobbat för. får planera in en dag då vi kan göra det=)
har jobbat i skolan till 5 idag och igår för att hinna klart. hade ingen lust att sitta hela kvällen och natten och göra klart. igår var det att bokföra in allt och idag göra en årsrapport.


här kommer lite bilder på min och linneas flummrast=P






.. och här kommer lite minnen från clichétiden =)










Tack Linnéa,Katri,Sandra och Christian för den här tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0