konfirmation

min lillebror har blivit vuxen, iaf enligt kyrkans värld. han har nämligen konfimerat sig idag. det var mkt tråkigare än vad jag trodde.. det var såååå långtråkigt. blir lite irriterad, det var inte alls som när jag konfimerade mig. dom hade inte möblerat som då, programmet var dubbelt så långt. och den största frågan, vad fan har dom gjort med Marselina (vet inte hur hon stavas). Hon som var en sån gulligt ungdomsledare.. och ena prästen som såg ut som en saddist. han såg så elak ut. vad har hänt med lilla prästen bosse, som jag hade. han som var så rolig.


när man kom hem var det smörgåstårta, hur gott som helst!! =) fick höra att det är många av min släkt som kommer till berget när jag tar studenten. blev hur glad som helst. jag trodde det bara skulle vara min familj och mammas kusiner. men några fler blir det =) längtar som fan till den dagen nu..

bilder från min brors konfirmation kommer upp när jag fått dom av far min =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0