Linnéa, vart är du?

började dagen med att plugga, inte så kul kanske. lite senare på dagen åkte vi till moster. skulle ta en liten fika ute vid kollonin. älskar verkligen det där huset! så hemtrevligt. övningskörde dit. gick väl helt okej. men är fortfarande lite osäker på en del saker.
åke till johanna vid sju för att att ha tjejkväll. det var väl planerat att vi skulle kolla på tv och ha mysigt, men det kom en hel del saker emellan,tyvärr.. men mysigt var det iaf. saknade mimmsan och linnéa där=)

angående Linnéa. hon är helt borta. hon ringde mig vid 12 idag och vi hann prata ett tag. sen dog hennes mobil. hon var inte hemma, så jag kunde ju inte ringa hem till henne. jag skickade ett sms till henne och bad henne ringa mig när hon såg det, men jag har inte fått någon leveransrapport=S tycker det är konstigt om hon hade kommit hem och inte laddat mobilen. så här väntar jag på att hon ska höra av sig, om jag inte fått någon leveransrapport innan tre imorrn så ringer jag hem till henne och undrar vad som händer! om hon inte är hemma då, så blir det en stor utskällning och utegångsförbud i 1 år framåt=P man går inte och oroar sina vänner i onödan, du har en del att förklara!!



                                                                                 image51

                                                                        - johanna, allt kommer att bli bra!



                                                                   image52

                                                                      - Linnéa, va fan håller du hus!?!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0