Mys hos Emma

igår gjorde vi nästan klart allt med företaget. såååå skönt! men jag känner på mig att man kommer sakna det där på ngt konstigt sätt=P innan jag och linnea gick  till tryckningen satt vi till nanys för att äta lite lunch, där vi mötte mikkis. satt och och rätt så länge=)

senare på kvällen bar det åt till emma. vi skulle fira emma och martina som hade fyllt år tidigare i veckan. hur mysigt som helst! vi fick grillat och till efterrätt en jätte god kladdkaka!! om inte det räckte så fick vi ost och kex samt  en massa frukt ,senare på kvällen=) jag tror jag har blivit beroeénde av brie ost nu, haha. det pratades en massa tjejsnack, och det har jag verkligen snackat. när man träffar de flesta så är det på stan eller någon annanstans  och hinner inte prata så mkt. men snart är skolan slut och förhoppningsvis hinner vi ses mer då =)

Jag, mikkis och Linnéa pratade om att åka på kryssning i sommar, så man gör ngt i sommar iaf=P samla ihop en massa folk och åka iväg till tallinn eller ngt. Vi får ta och prata ihop oss tycker jag =D


Tack Emma och Martina för en otroligt mysig kväll, trots att martina och linnéa åkte iväg tidigt för att parta i Sthlm..
Vi måste verkligen göra om det!! =D

                                                                                  Grattis igen tjejer!!


                     image49

Kommentarer
Postat av: Emma

tack själv gumman. jätte kul att ni kom!

2007-05-22 @ 21:43:10
URL: http://ematelstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0