mysig tjejkväll

kom hem från joe hoe nyss. jag, linnea och joe hade filmkväll, eller rättare sagt, tjockiskväll.
dagen började med att jag skulle tvätta och måla vårat förråd. det tog sin lilla tid. från halv elva till kl tre. och jag hann inte klart=P eller var tvungen att vänta på att det skulle torka, så jag kunde måla. Hann iaf måla en sida=) jag får iaf bättre betalt för att måla förrådet än en dag på Taxinge=P
sen åkte jag och pappa ut och körde lite, det gick väl bra som alltid. plockade upp linnea för att åka och handla på coop och sen vidare till joe.
 
där åt vi pizza, som vanligt åt jag hawaii. älskar!! vi hade hyrt två filmer, jävulen bär prada och you me and deepre, tror det stavades sådär =S vi åt en massa chips och dipp och drack tsm 3,5 liter cola, så det blir gymmet nästa veckan=P
sen blev man gravt mobbad av tjejerna för att jag har gått hos dagmamma, kyrkans barntimme och att man har en cp lugg som står rätt upp, hallå! alla kan inte vara perfekta!! =P så mimmis, jag saknade dig där, du är iaf min kompis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0