ont i magen

så fort jag äter ngt så får jag ont i magen, jätte konstigt=S har inte varit så förut.

idag har det väl inte hänt ngt spc. förutom att jag blev så jävla förbannad på vissa i min klass för att dom fick VG på religionsprovet för att dom fuska... dom som försöker då, dom får bara skit!
ligger efter i skolan som faaan. har hur många omtentor som helst. spanska och italienska måste jag tenta upp till ig. Göra omprov i PA,Information och layout och FIKA (förkortning på ett ämne). vill bara slut nu, men ändå inte. för jag har inget jobb. jag vill bara lägga mig ner och sova tills allt blir bra igen..

ville på medias skiva idag, men hade ingen att gå med. synd=( var på partyhumör idag.. får se om jag kommer iväg på ragnhills skiva imorrn, har ingen att gå med då heller...

imorrn är det nationella i matte c. sen ska jag iväg med mimmi till Flen, dags för uppkörning. hoppas du klarar det den här gången! tror på dig gumman! tror nog att jag kommer vara mer nervös än du =P






               Ha så kul ikväll tjejer! Det är eran kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0