ont i rumpan

idag vaknade jag kl 11 och min enda lektion skulle börja kl 12, så orkade inte gå på den.
satt hemma hela dagen och kolla på tv, vet att det låter tragiskt=P men så kom jag iväg till gymmet och hårdtränade med johanna. vi gick på spinning express och jag höll på dö. fick hur ont som helst i rumpan, har en benig rumpa =P
har kört runt på stan med pappa idag, måste verkligen öva mer på det. måste ju klara uppkörningen=)


                              (tjejernas bästa sida =)
                                   looove you girls!!

Kommentarer
Postat av: JoeHoe

Gryyyyyyyyyymt snygga bilder du hade :P haha, eller inte

2007-05-03 @ 17:28:45
Postat av: Mimmmsis =)

Jaaa du det var svårt att hitta bättre bilder va ?? =P

2007-05-04 @ 14:43:21
Postat av: Linnea

vilka jäkla bilder du hittade!

2007-05-05 @ 13:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0