utgång

igår var det utgång för fulla muggar. jag linnea och joe var ute och gjorde stan osäker. den här gången blev det stanleys. vi hade inte varit där sen i mars, så vi tyckte det var dags att göra ett besök. det var helt okej, men inte så bra som jag hade hoppas på. rätt bra musik och helt okej människor..
det enda som var dåligt var att vi inte fick några fribiljetter ist fick vi någon lapp om, ät 2 betala för två=P

idag blir det en lugn kväll. min bror ska konfimera sig imorrn och vi ska vara i kyrkan kl 11. funderar på att locka håret så måste gå upp ännu tidigare. mormor har varit här och gjort smörgåstårta, så jag längtar som fan till imorrn. äta så jag spricker=)
jag snart kila till brunsäng, ska ha filmkväll med johanna chris och robin. hoppas det inte blir en B-film som vanligt!=P

Här kommer lite bilder från igår=D


Kommentarer
Postat av: mimmsan

Har du haft en trevlig kväll babe? Puss <3

2007-05-27 @ 01:13:10
URL: http://mimmiidapernilla.blogg.se
Postat av: Linnea

Ta bort bilden på mig! haha

2007-05-27 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0