30 min kvar!!

Om 30 min är det helg för mig! så himla skönt! Dagen har gått lika fort som jag anat, det har gått väldigt bra=D
Snart ska jag åka till Stälje och träffa Linnéa för att kolla resor! Längtar, nu är det verkligen allvar, vi kommer att åka. Det enda som kan stoppa oss är om vi inte får ledig från våra jobb. Jag vet inte om jag är kvar på mitt företag i februari då det är tänkt att vi ska åka, så jag kanske inte ens behöver ta ledig. Men om jag blir kvar så tror jag inte det är ngt större problem.

Kvällen spenderas hemma hos Johanna, ska bla färga hennes hår, ROSA!!! Nej jag bara skoja ;-) Sen blir det idol och sen ska vi nog klämma in en film också (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0