5 månader kvar nu! =D

Ännu en jobbdag framför mig. Men på ngt konstigt sätt trivs jag bättre här nu, men det har inte hänt ngt spc här så jag vet inte vad det kan bero på?!?! Skulle ha skrivit igår, men bloggen ville inte så skriver nu ist=D
Igår var jag och träffa min gamla vän Izla, har inte setts så mkt efter studenten. Hon hade en massa att berätta och fick höra att mina vän sandra flyttat hemifrån, och den lilla ungen hade inte sagt det till mig=P
Sen var jag bara hemma hela kvällen, helt död! Somna direkt efter Christine. Idag fick jag sovmorgon till 7:15, fick åka med mamma till jobbet, så slapp alla dessa bussar jag tar till jobbet varje dag.

Ikväll, eller senare idag ska jag åka till Joe och äta lite god mat och kolla på Greys, ska bli jätte kul! Får se vad vi hittar på för ngn mat, jag ville ha pizza, men hon hade ätit det ett x antal gånger den senaste veckan =p Dubbelavsnitt av Greys så det är ett måste idag!!

En viktig sak jag kom på idag när jag var på väg till jobbet, jag fyller 20 om 5 månader! Viktig information!! Som min pappa säger: Du kommer ledsna väldigt fort på att du blivit 20 sen, och varje gång säger jag Håll käften! Men på ett sett tror jag honom, det kommer vara kul dom första helgerna man går till systemet. Samma som studenten, vad var det för ngt spc med det? Studenten är så jädra överskattad, köpa massa saker som man bara kommer ha på sig under några timmar?!!? Såklart det var kul att ta studenten, men inte lika roligt som jag trodde...


Rihanna- Hate that i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0