All good things ( come to an end )

nya dag! Usch! fick nästan ingen sömn alls inatt. så det är lite jobbigt just nu.. igår var jag helt död efter jobbet, kändes som jag hade feber, så jag åkte hem och sov en stund. sen fick jag sms av Linnéa som frågade på ett konstigt sätt om jag ville åka med till coop. var lite småsugen på godis till greys;) på coop träffade vi emma som stod och fronta kartonger=p blev lite godis och cola, usch får inte äta onyttigheter på vardagar!!

ikväll blir det lugnt, ska åka iväg och träna småungarna=p hinner nog inte hem och äta, så jag vet inte rikigt hur jag ska göra=/ inte så bra att äta vid 20=/ finns ju inget kul på TV ikväll så det blir väl att sitta framför datan om jag orkar. kanske får sovmorgon imorrn, mamma ska till Tumba imorgonbitti så ska kolla om jag kan åka med henne, hoppas hoppas! En hel timme extra sömn! =D

som jag skrev tidigare i veckan så ska Agnes och Måns från Idol spela in låten All I want for chritsmas is you, hörde en del av låten på radion idag, och det är jätte bra! =D


image410

image411image412

Spelas mest i  spellistan just nu:

Nelly Furtado - all good things ( come to an end )
Brtiney Spears - Heaven on earth








Kommentarer
Postat av: felicia

Skitfina bilder på dom ju :) Måste bara höra låten nu också.

Inte hört så många låtar från Britneys nya skiva heller :( Men de jag har hört är iaf bra

2007-11-29 @ 22:16:50
URL: http://feelicia88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0