Bleeding love

Usch hatar måndagar, lika tråkiga och sega! Ville bara skita i att gå till jobbet och ligga kvar i sängen!
Helgen var bättre än vad jag trodde. Idolkväll på fredag och utekväll på lördag(:

I lördags var det förfest hos Joe, jätte kul! Jag, Johanna, Jessica och Sandra hade hur kul som helst! =D Vid elva bar det av till Stanleys, alla hade fribiljetter. Och mkt bättre musik än vanligt! Underbart (=
Vid två bar det av på efterfest, jag och johanna fastna vid singstar! SingStar Schlager är ju helt underbart!! Sen utmanande Linus oss i låten Kom hem, och såklart vann vi! Vid 5 blev vi utkastade, för då ville Elin sova, och det föstår jag;) Jag och Johanna tog taxi hem till henne och deckade efter kl 6.

Ska försöka lägga in bilderna från i lördags när jag kommer hem ikväll, ska åka och träna med Joe så jag lär vara rätt död efteråt. Men vi får se..

EFTERLYSNING!!
En cider, skogbärscider försvann spålöst i lördag kväll hemma oss Johanna. Det finns inga spår av att den kan ha blivit uppdrucken under kvällen. Så den som vet ngt kontakta mig snarat=p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0