Förväl Södertälje!

Sitter på jobbet och slöar, rätt lugnt idag. Känner på mig att den här dagen kommer gå rätt långsam!! And I hate it!!
Nu är jag bara så less på min hemstad Södertälje. Ska ta mig i kragen och kolla upp högskolorna i Halmstad, Göteborg och Lund ikväll. Vill bara börja om mitt liv, komma till en ny stad och träffa nya människor. Så jag måste bara hitta en utbildning som passar mig så åker jag sen=p Har hört hur kul det är att vara student på högskolan, verkar så himla kul! Man får träffa männsikor från hela landet=D Så ikväll ska jag hem och sitta vid nätet hela kvällen och kolla upp bostäder och utbildningar!! Längtar!!!

Det enda som får mig att hålla humöret uppe just nu är helgen, som är fullplanerad=D Imorgon ska jag och Linnéa träffas på stan för att äta, tror Jessica skulle med också(: Vi ska på sexparty hemma hos Mia=p Det här är mitt andra sexparty inom en 2 veckorsperiod=p Är inte sexfixerad utan det har bara blivit så att två av mina vänner haft nära inpå varandra..
På lördag är det fest för hela slanten! Men först ska jag in till stan och checka lite kläder, behöver ngt nytt känner jag.. Bara jag får med mig Joe då, för Linnéa och Jessica skulle åka upp till dom öppna, jag det orkar inte jag=/
Kvällen bär nog ut till TK, har inte varit där på ett tag. Sen är det ju lönehelg så det är ju aldrig fel;)

Två roliga konversationer jag hade igår:

Jag pratade med Emma.S igår på msn och fick veta att hon ska jobba annandagen. Då sa jag att du kan väl jobba bakis.. Då fick jag upp denna scen i min hjärna:

Emma sitter jätte bakis i kassan:

Kunden:  -  Usch vad det luktar illa här..
E: Ja, men det är bara jag som är bakis, jag har en spyhink här
bakom kassan, det är nog den som luktar..

Senare fick jag ett sms av Linnéa. Ni som vet så brukar ju hon jobba ute på Mörkö och få skjus ut dit. Och jag fick detta sms den tiden hon brukar sitta i bilen på väg till Mörkö...
 
Linnea: haha, vet du vad jag har gjort då. Jag har satt på mig trosorna bakofram!!
Karin: Va?! Såg du det när du visa chauffören dina trosor eller?!

Men sen fick jag veta att hon hade märkt det när hon hade varit på toa innan hon satte sig i bilen. Jag började ju undra där ett tag...

Det blev ett långt inlägg, men va faan=P

Kommentarer
Postat av: felicia

Ska också börja plugga någonstans i höst. Vart som helst förutom i Sthlm för måste bara bort :D Vet du vad du vill plugga?

2007-11-22 @ 15:56:01
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Linnéa

Lätt att vi ska!!!

2007-11-22 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0