gimme more

har blivit tillfrågad av en kille på mitt jobb om jag vill äta lunch med honom någon dag. och det kan man ju inte tacka nej till. får bli till nästa vecka eller ngt. och nej, han är inget pojkvänsmatrial, han har tjej och barn=p
min mamma tror att det  jobbar en massa snygga killar här och frågar jämnt efter jobbet om  jag träffat på någon snygging. tror min mamma börjar bli lite orolig för mig att jag inte skaffat någon ny kille sen det tog slut mellan mig och mitt ex för snart ett år sen.. Lugn mamma, någon dag kommer jag att finna han...

image413image414


Hittade dessa bilder på Rihanna och vem skulle inte hålla med mig om att hon är grymt snygg?


" En kall blick, sen vet vi vart vi står "

Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe jasså? vart jobbar du då?

2007-11-29 @ 20:16:44
URL: http://skrikcarro.blogg.se
Postat av: felicia

Haha, jag som nästan trodde att det var en dejt innan jag läst klart inlägget :)
Vart jobbar du btw?
Och skitsnygg outfit hade hon också Rihanna på första bilden.
Kram

2007-11-29 @ 22:18:39
URL: http://feelicia88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0