helg, åter helg! =D

finns de ngt bättre än fredagar?! jag tror inte det! =p har varit uppe och ätit frukost med mina kära arbetskolegor. det blev en massa killhumor=p det snackades om att det blir sprit nästa fredag ist för frukost, eftersom vi ska på julbord då. och sprit är ju aldrig fel, jag tror vi alla jobbar mkt bättre med sprit i kroppen. en kille frågade om jag skulle gå på julfesten och sa att det skulle jag. Tror alla blev lite förvånade eftersom jag inte rikigt kommit in i gruppen än. men nästa fredag ska vi ändra på det! =p nu måste jag bara ta reda på vart det här stället ligger där julfesten äger rum, men den är i Södertälje, så det är ju en fördel=D

Jobba fram till halv 5 idag, känns lite jobbigt eftersom det är fredag=/ vill bara åka hem och ta det lungt. men måste ändå dammsuga mitt rum när jag kommer hem. får besök av Linnèa ikväll så då kan det inte ligga en massa damråttor..haha! har tankat ner John Tucker must die, alla som har sätt den tycker den är bra. sen har jag laddat ner Shrek 3, får se om vi ser på den också, skulle inte förvåna mig om jag somnar innan första filmen=p

nu ska återgå till mitt kära jobb! =p

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0