Idolkväll (:

Äntligen fredag!! (: har längtat sen i måndags.. Imorse hade jag värsta energin på jobbet, men är jag helt död. Lunch vid halv ett, hoppas energin kommer tillbaka då. Som vanligt håller jag på med mina kära fraktsedlar=p och det är lika tråkigt varje gång. Kommer iaf gå hem vid 15 ist för 15:30. Tog en tidigare buss från Fittja så var här redan vid halv nio.
Håller på att få en visdomstand (stavning?!?!) så jag är öm i hela käften, kan inte borsta tänderna  normalt längre, skit jobbigt! Funderar starkt på att ta bort dom, eftersom jag drog bort två tänder innan jag fick tandställning så är jag inte så rädd för att dra bort visdomständerna.

Ikväll blir det Idolkväll hos Mikkis med tjejerna, ska bli jätte kul. Vi har börjat umgås mkt nu dom senaste helgerna och det tycker jag är jätte kul. Trodde ju på ngt sätt att man skulle glida ifrån varandra nu när vissa jobbar och vissa pluggar. Men så vart det inte (: Imorrn ska jag sova ut, sen blir det kyskogården med mamma och mormor.
Sen på kvällen ska jag kila över till Emma.L:s nya lägenhet, ska bli jätte kul! Har inte sett den än. Hon skulle ha ngn tjejfest eller ngt liknande. Min planering är att inte dricka i helgen, men det kommer nog inte hållas=p

Nu ska jag gå tillbaka till mitt "kära" arbete. Sen blir det lunch, fiskpinnar med potatis och någon äcklig sås mamma hällde över igår, grrr...

PS: Moa och Mia var otroligt snygga i dagens LT, dom hade klätt ut sig och gått runt och knackat dörr. Blev lite avis faktiskt ;-)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vill bara säga att jag älskar dig massor

2007-11-02 @ 17:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0