Inga mer Greys, DH kvällar =(

då var det dags att skriva ett litet inlägg. varför är jag så jädra seg på morgonen? får knappt ngt gjort=/ men nu har jag äntligen kommit igång! ska försöka göra klart alla fraktsedlar för vecka 47. Få se om jag lyckas=p
Igår lyckades jag äntligen fixa med min gamla data. Så nu i veckan ska jag och pappa åka till returen och slänga den. Vet inte om jag ska ha kvar min bäddsoffa eller inte. Sitter ju aldrig i den så det känns ju lite onödigt, men jävligt bra sätt att kasta sina kläder på;)

Idag ska jag ev träffa Sandra.F och Linnéa. Har inte fått ngt svar på sms:et jag skicka till Sandra, så får se om hon hör av sig. Kanske träffar Linnéa bara om hon nu skulle med=p Vi hinner bara ses under helgerna, eftersom oftast jobbar vi om varandra, och jag går och lägger mig så tidigt blir det inga Greys eller DH-kvällar längre...
Men i helgen ska vi umgås=D På fredag kommer hon till mig och vi ska ha Idol/filmkväll, mysigt! Längtar! Då kan vi skvallra om allt möjligt xD

1½ timme kvar till lunch, och jag är vrålhungrig! Får ta bamseäpplet som ligger på mitt skrivbord=p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0