Jobbar heltid nu!

Var precis uppe och prata med min handläggare, och vi har nu bestämt att jag ska jobba heltid! Jag är jätte glad att jag har fått den här chansen=D Men det ska ju alltid finnas en nackdel, jag kommer få gå upp kl 6! Vill inte ens tänka tanken=p Men om jag tänker på lönen så kommer jag lätt gå upp kl 6 ;) Pengarna kommer gå åt till julklappar och resan i jan/feb =P

Trodde bussen gick 14:57, men det finns ingen buss då=P vet inte vad jag fått det ifrån=p 15:15 går den! usch! pallar inte att sitta här och vänta 15 min=/ Vill åka nu, nu, nu!!! Får väl läsa igenom alla bloggar, då kanske tiden går lite fortare!!

Puss, ses på stan! ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

nej men hej karin :) läget?

2007-11-23 @ 17:56:04
URL: http://sannita.blogg.se
Postat av: felicia

Mest inne på GBG eller linköping faktiskt. Halmstad skulle också va grymt, måste bara kolla upp utbildningar och sånt där, måste ta tag i det ordentligt.

Du skulle till TK imorrn va? syns där isf :)

2007-11-23 @ 23:33:33
URL: http://feelicia88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0