Jocka!

Då har ännu en helg gått, snabbt som vanligt. Ny jobbvecka och lika mkt ångest! Helgen var jätte bra! (:
 Fredagen tillbringades hemma hos Mikkis och vi såg på Idol, och äntligen åkte Sam ut! Jag och Linnéa åkte hem vid tolv och jag somna direkt när jag la mig i sängen=p Vakna upp på lördagen vid halv tolv, så skönt att få sova ut! Familjen plus mormor åkte upp till kyrkogården för att tända lite ljus. På kvällen bar det sen av till Emma.L för att mysa lite. Det var jag, Emma, Linnéa, Sandra och Johanna. Varken Linnéa eller Johanna hade bestämt sig för att inte gå ut i början, eller iaf Linnéa. Men rätt som det var skulle båda ut! Haha, ni är alltid lika roliga ;-)
Emma bor i en 1a i Blombacka och jag är jätte avis på henne! Så underbar lägenhet!! Det bar av till Stänkan vid halvtolv  tiden. Inte så mkt folk som man hade hoppas på, men jag hade kul till en början. Sen blev det bara en massa techno musik som jag vägra dansa till.

Linnéa och Johanna åkte hem vid ett tiden och jag har för mig att Emma gick till olearys. Så jag blev kvar med Sandra och Elin. Tog nattbussen hem vid kvar ti tre.
Idag har jag och Johanna varit i Sthlm och shopppat =D Jag behövde nya tröjor och jag hittade en del (= Det gjorde även Joe Hoe!

Imorgon bitti åker min familj till spanien och ska vara där en hel vecka. Skönt för dom, själv måste man stanna hemma och jobba, bläää =/ Men det ska bli skönt att vara hemma själv också..







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0