julbak (:

har märkt att jag bara skriver blogg på jobbet nu förtiden, men jag orkar verkligen inte sätta mig vid datan när jag kommer hem. hinner inte göra så mkt heller när jag kommer hem heller. Träffade Sandra igår, vi skulle ha fikat men vi båda var jätte hungriga så vi gick och åt på Nancys! helt underbart.. kom hem till 20 då det var dags att sätta sig vid tv:n, Ugly Betty och DH. vid 22 var det bara att gå och lägga sig om jag skulle få min skönhetssömn=p

köpte mig en Red Bull på pressbyåran så jag kunde hålla mig vaken på jobbet imorse. får ju aldrig ngt gjort på förmiddagen för att jag är så seg. men tack vare bullen så var jag pigg och allärt! ;) men ni som vet så hatar jag ju Red Bull, men vad gör man inte för jobbet=p haha!
På söndag blir det julbak hos Moa! längtar som faan! det ska bli så kul, älskar allt som har med julen att göra. älskar att baka till julen. ska baka pepparkakor med mormor nästa helg också..får aldrig nog(:
sen får jag inte glömma bort att jag ska umgås med mina älskade tjejer, johanna, linnéa och mimmi på lördag, då bär det av till sthlm med middag och bio. i lööve!


image409


Har hört att Agnes och Måns från Idol ska göra en jullåt tsm, All is want for christmas i you. Lovar att den kommer att låta bra, jag älskar orginalet med Mariah Carey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0