kent

nu ska jag skriva några rader nu när jag sitter hemma. varit en lugn dag efter jobbet. längtar till jag får komma hem imorrn och softa. ska åka med mami imorrn till jobbet, skönt. kan gå upp kl 7 ist för 6. en jädra skillnad för mig.
Blir inge julbak på söndag, många skulle jobba och så. hade verkligen sett fram emot det=/

kollade igenom mina bilder från gamla datan! OMG säger jag bara. skulle vilja lägga upp en massa bilder påmina vänner, men dom kommer verkligen döda mig så. det lovar jag! men jag kan lägga upp några på mig. och ni som känner mig vet om att jag är blond igentligen..
kent ska ha en turné i vår! =D blev så jära glad när johanna berätta det!! och den här gången ska vi ha biljetter!!

Nu ska jag göra mig i ordning för natten sen kolla på Labyrint! =D





dom tre första bilderna är tagna innan jag färga håret brunt. som sagt, jag är blond igentligen.
den bilden där jag är brunhårig är tagen samma dag som jag färga håret brunt=p

Vilken färg passar mig bäst?

Kommentarer
Postat av: mikaela

du passar bäst som brunett :)

2007-12-01 @ 20:51:33
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0