Nej till godis!

då är det 4½ timmar kvar tills jag slutar! kändes väldigt konstigt att gå upp vid 6 imorse, men var inte så trött som jag trodde. Gick och la mig tidigt igår, vid 22. Känns inte som jag fått ngt vettigt gjort idag. Har varit jätte segt idag, har ingen engeri för fem öre. Såg att dom hade fyllt på godiset i lunchrummet, inte bra!! Jag som har lovat mig själv att äta mindre godis!! Skulle inte förvåna mig om jag skulle börja nalla på det i veckan!

Kolla lite på Högskolor igår kväll, nu är jag inne på att plugga ngt med pedagogik, fast jag vet inte. Vill jobba med männsikor i framtiden iaf. Fast dom hade inte det på Halmstad Högskola och hitta inget roligt i Lund. Ska fortsätta kolla ikväll, men innan de måste jag fixa med min gamla data! Den ska bort nu. Tror min mamma var lite inne på att göra om mitt rum lite. Köpa större garderob och hyllor =D Känner bara att det kommer ta hela kvällen att spara ner allt från min gamla data, den är otroligt seg!!

Nu längtar jag bara till lördag =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0