Ny telefon någon?

Hej hopp! Den här dagen kunde inte ha börjat bättre! Min chef kom in för några timmar sen och erbjöd att jag ska få jobba 100% ist för 75%. Jag har några dagar på mig att bestämma hur jag vill göra, men jag vet redan nu att jag kommer ta det. Minst ger det 3000 mer i månaden, och det är lätt värt det! =D Men det ska ju alltid finnas ngt negativ också=p 100% innebär att jag måste åka hemifrån 6.45 från mig, alltså gå upp kl 6!! Jag kommer att dö! Har nog aldrig gått upp så tidigt =/ Men man får tänka positivt, jag får ju lön för det, jag det är ju inte så jobbiga arbetsuppgifter jag har=p

Enligt planering ska jag köpa ny telefon, eller jag ska uppdatera mitt abonemang och skulle få en telefon för ett bra pris då, har ju mina kontakter på Elgiganten, hahaa! En Sony Ericsson W850i tror jag den hette.
Så nu säljer jag min Samsung SGH-520, 600:- eller högsta bud, så om någon är intresserad är det bara att höra av sig!



image406


THE END
NU FINNNS DET INGEN ÅTERVÄNDO KVAR
 INGET MER LÄNGRE!










Kommentarer
Postat av: Caroline

Snygg tele =)

2007-11-21 @ 11:38:41
URL: http://ciline.blogg.se
Postat av: ebba

Vilken av klänningarna i min blogg föredrar du? :)

2007-11-21 @ 11:47:39
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: ebba

Men köp en sån då! Den är inte speciellt dyr! :)

2007-11-21 @ 13:16:14
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0