Sexmissbrukare?! :O

Jag sexmissbrukare?! Nej jag tror inte det! Det är just det några som mina kompisar tror att jag är just nu. Det handlar om att jag ska på sexparty idag igen=p Men så är det icke!

Nu längtar jag bara till jag får åka hem, att det blir helg!! =D Den här dagen kommer gå långsamt eftersom jag längtar till helgen!!;) Får gå hem vid 15 ist för 15:30 =p tog en tidigare buss imorse. Har inte så mkt att skriva just nu. Har en enorm packning med mig till jobbet=p och det beror på att jag har med mig Mikkis kläder som Emma låna med sig till Egypten som dom glömde hemma hos mig förut. Sen har jag med mig 1½ liter Ramlösa som jag ska ha med till Mia, plus att jag känner mig lite för fin. Hinner ju inte åka hem och byta om så fick ha på mig finkläder till jobbet..

Sitter och funderar på vad jag vill äta idag, Nancys eller Kolgrillen.. Tufft val =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0