Sexparty - Åh, vilken fin påse!

I lördags var det dags för sexparty hos Mimsan. Vid 17 tiden kom tjejen som skulle visa alla sexleksaker och de andra sakerna=D Jätte kul, mkt man lärde sig under den kvällen! Vi fick känna på alla oljer, klämma på alla dildosar och olika analplugs=p Det finns så sjukt mkt saker!!! Tjejen som sålde allt måste varit nöjd, för nästan alla vi ( 9 st tjejer ) beställde. Vissa upp till 700-800:-
Efter att alla hade beställt skulle vi äta, det var knytis och alla hade med sig mat. Jag hade gjort en pastasallad med kyckling, väl uppskattad av Johanna, Linnéa och Mimmi som ville ha receptet. Just det, får inte glömma att Mimmis pojkvän också gilla den=p
Det blev en hemmakväll med en massa spritlekar och sing star, jag var inte tillräckligt full för att kunna sjunga, så jag satt mest brevid och titta på ist=P Tog sista tåget hem och sov rätt så länge på söndagsmorgonen..

Det bästa under kvällen var när Mimmis klasskompis Patricia kommentera Mimmis plastpåse
Mimmi tar upp en Willypåse där det är en stor smilegubbe på:

 -Åh, vilken fin påse, är den från Willys?





image398

Här är alla olika saker som "sextanten" visade oss


image399

Olika massageoljor, glidmedel och en chokladsås som man kunde kroppsmåla med =D


image400

Det krylla av dildosar av olika stl, färger och funktioner...






image401

Värdinnan skulle enligt tradition sätta på sig en strap On, väldigt kul att se Mimmi med en snopp =p



image405
En av tjejerna köpte denna "lilla" rabbit. Är lite avis eftersom den är rosa=D Hon skulle återkomma om den var bra, isf kanske jag också köper den ;-)




image402


Senare under kvällen blev det SingStar tunering, och tyvärr förlorade mitt lag, men jag tror Mimmis lag fuskade lite=p ...



image403

Två tjejer från Mimmis klass, väldigt trevliga och roliga! =D


Många av mina killkompisar trodde jag skulle på någon slags orgie på lördagskvällen, eftersom dom inte förstod vad sexparty innebar. Kan erkänna att jag köpte lite av "sextanten", men går inte in på vad....

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha kom igen, berätta vad du köpte :D

2007-11-13 @ 18:23:31
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0