syndat!!

sjävklart va jag där och nalla på chockladen!! Usch på mig själv! Men jätte god var den=D

när jag kommer hem måste jag byta bilden som jag har på bloggen, hur ser jag ut igentligen! och jag har ju inga nya bilder, mitt kamerabatteri är helt dött och min laddare är spårlöst borta=/ Får väl låna pappa kamera=p
Ska fika med Sandra ikväll, eller efter jobbet rättare sagt.. Så mysigt=D
Kommer aldrig bli klar med dom här fraktsedlarna, dom tar aldrig slut liksom!!



image407image408

Vad hände med Britney igentligen, kommer hon bli lika bra som hon var förut?
Jag tycker iaf hennes nya skiva är helt underbar! 
Hon får 4/5 spader av mig!
♣ ♣ ♣ ♣

Kommentarer
Postat av: felicia

Älskar Britney, hon är grym :)

2007-11-27 @ 23:44:50
URL: http://feelicia88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0