That it's too late to apologize, it's too late

Då har ännu en vecka börjat, och närmare ett nytt år. Jag behöver vekligen ett nytt år, men kommer jag må så mkt bättre då? Just nu hatar jag mitt liv. Min familj åkte till Spanien imorse, jag vill också! Så jag får vara kvar i detta mörka land! Och det hjälper inte så mkt. Känner att jag går runt med en massa ångest, men vart kommer den ifrån?

Jobbat som vanligt idag, min handläggare från Human Pro ringde idag och hon berätta att hon hade pratat med chefen på det stället jag är uthyrd på. Jag hade fått jätte mkt beröm och dom var jätte nöjd med mig, så det känns ju skönt(: Men jag trivs fortfarande inte=/ Vet inte om jag är ngn kontornisse. Ska börja söka jobb på Ica Maxi, ngt jag gillar iaf..Johanna var här en stund och kollade på CSI med mig. Och nu har hon åkt. Jag ska väl gå och lägga mig snart. Läsa lite ur Vecko Revyn jag köpte idag..

-----



Förlåt för allt jag har låtit dig hoppas på. Jag vet att jag ger dubbla signaler, men inerst inne vet jag att det aldrig kommer funka mellan oss. Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0