Tjejmiddag 2007-11-09

image392

Kvällens middag bestod av fläskfile och potatisgratäng

image393

Efter mitt och Mikkis bildkrig så har vi lovat att bara sätta upp fina bilder på varandra (:

image394

Linnéa är alltid lika rolig när hon dricker ;)


image395

Mikkis blir alltid bra på bild, iaf enligt mig


image397

Fick nästan för mig att dom hade rökt på under kvällen, men sen förstod jag att dom
bara var glada för att dom skulle få gå ut på TK och ragga lammkött ;)


Bilder från Mimmis sexparty kommer imorgon, nu måste jag sova!




Kommentarer
Postat av: mikaela

du är ju galen, jag blir inte alltid snygg på bild :D

2007-11-12 @ 18:48:41
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0