Tummen upp Kurran!

Kom till jobbet nyss till jobbet. Känns att det kommer gå bra idag, har ju ngt att se fram emot idag=) Varje fredag bjuder företaget på frukost. Så jag var nyss uppe och hämta två mackor och lite te. Vi har kaffemaskin så man får knappa i hur mkt kaffe/ varmt vatten man vill ha. Jag tog den största koppen som fanns, och tröck säkert 10 ggr, eftersom det är små uppmätningar. Och tror ni inte att vatten väller över min kopp, så nästan 1 dl vatten åker ner i det här fatet som man ställer koppen på=p
Nu är det  6 timmar fraktsedlar som gäller, jag ska jobba som en idiot idag!

Efter jobbet ska jag ner på stan och träffa mina underbara tjejer!! Jag och Kimonen ska kolla på resor till vintern, vi både behöver komma härifrån, vi båda hatar allt som har med vintern att göra. Sen blir det fika med Mimsan och Joe Hoe och såklart Kimonen om ni inte fatta det ;) Ikväll blir det en lugn kväll. Kanske ska till Joe och ha myskväll, och äntligen ska jag få sova ut imorrn!! Mamma ville att jag skulle gå ut och dammsuga vid 10, men det kan hon fetglömma! =p

Nej! nu kan jag inte sitta kvar här, måste arbeta!!!

Puss Puss!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0