vad gör du?!!?! Det där var hemliga dokument!!!

Hemma en kort stund. har tillbringat en hel del hemma hos johanna den senaste tiden. Var där igår och kolla på idol och färga hennes hår. Skulle inte ha sovit där, men alla bussar genom ronna var inställda pga stenkastning. Hatar att bo här!! Jag och pappa vill flytta härifrån, men inte mamma=/
Jag och Joe var på Flamingo en kort stund igår, var jätte mysigt där!! Träffade på en grupp skåningar som ska flytta upp hit i mars. Och jag tycker synd om dom, hur man kan vilja flytta hit?!?!! men dom hade fått jobb på scania. Jag och Joe satt och berätta en massa om S-tälje, alla uteställen och så.. Så nu Linnéa får du passa dig, det finns 300 skåningar här uppe just nu=p

Snart ska jag tillbaka till joe, måste hoppa in i duschen snart. Får sen skjus av pappa till Lina, bäst så=p Och ikväll blir det party! Jag och Johanna har bestämt att vi ska dricka oss redlösa, hahaha!! Vet inte om det kommer så mkt folk, men jag har bara bestämt att jag ska ha så jädra kul!! =D


Seee ya!!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha me like! :D

2007-11-17 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0