Bästa förfesten hitils!

Nu tycker jag det är dags att skriva lite om helgens händelse. Fredagen blev lugn jämnfört vad som va planerat. Skulle gått på fest men den jag skulle gå dit med blev sjuk så jag stanna hemma och kolla på Idol med en massa godis, lätt värt det!! Lördagen blev däremot inte lugn. Mötte Jessica på stan för att vi skulle köpa mat på donken, hade lätt köpt på nancys om det vart öppet, men så var inte fallet. Sen åkte vi hem till Mörten där förfesten skulle äga rum. vid 20 tiden var alla samlade. Åh vad kul vi hade tjejer!! (= När vi körde bussen blev alla nog rätt fulla, framförallt när man var tvungen att ta en shot med vodka om man hade mest kort kvar. Sen av någon konstig anledning börja vi leka Snurra Flaskan. Och vi fick jag rätt sjuka saker, men ingen brydde sig så mkt eftersom vi var rätt dragna vid den tiden. Bästa var att jag skulle hälsa på första bästa kille när vi gick ner mot stan, Moa skulle krama första bästa kille och Mikkis skulle göra give me fime och säga ngt till första bästa kille. Faan va vi hade kul med det där.

Vi alla kom in på Stanleys och gick som vanligt på toa och kissa allihoppa och tog egobilder (som jag inte kommer ihåg) Sen var det dansgolvet som gällde. Och där stod jag från kvart över hela till kvart över ett. Fattar fortfarande varför jag inte hade ont i fötterna, haha! Tjejerna drog till TK vid tolv tiden men jag stannade kvar med Johanna. Vid halv två gick vi därifrån och mötte Chris med flera som hade varit på fest i Sthlm. Åh jag fick skjus hem tsm med Johanna och Chris av han mamma. Och jag slockna rätt fort när jag kom hem..
När jag vaknade på söndagen så  såg jag att min t-shirt hade en massa röda fläckar, och fattade inte vart dom kom ifrån. Kom ihåg att jag hade köpt en bacardi melon men den hade jag väl inte spillt ut?! Och igår fick jag svaret på det, jag hade spillt bacadri i Mias hår! Förlåt gumman! 

Klart bäst den bästa förfesten, det här måste vi göra om tjejer!!








La in några bilder från Moas kamera också (=
Nu ska jag kila ner på stan och luncha med Linnéa. Sen åker jag till Mimmi och fysa med henne och Joe Hoe! 

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Är du lite full i dag Kurrisen =P du stavar fel hela tiden hahah jag tror du har suttit o smyg supit!! =)

2007-10-16 @ 14:41:34
Postat av: Mimmi

Lägg upp bilder på håret då!! ja e ju nyfiken!! =D

2007-10-17 @ 21:36:18
Postat av: mikaela

bästa kvällen :D

2007-10-19 @ 19:33:49
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0