Bildkollage






Idag var min första jobbdag. Den var helt okej. Men jag satt vid en data i 6 timmar och kommer få göra det en hel del. Men som sagt så måste jag ge jobbet en chans. Så länge det ger pengar =P Sen var jag och Johanna på hockey. Tyvärr så förlorade vi, men jag kan ju erkänna att jag inte var där för själva hockeyn, utan att Idol skulle vara där. Och vilken jädra tur jag hade! Jag fick stå mitt bland dom i klacken. Ni skulle sett hur stort leende jag hade. Haga, kalla mig töntig, men jag gillar faktiskt Idol! Bilder kommer imorgon. Hinner inte lägga upp dom nu..

Nu ska jag sova. Ny arbetsdag imorgon =D

Kommentarer
Postat av: Mariah

ÅH, va ere där för cooola jävla ciderburkar?!

2007-10-23 @ 01:04:37
URL: http://kittykicksass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0