Biosugen

Som jag skrev igår så firade vi Sandra i lördags. Det blev tjejmiddag och förfest innan vi gick till TK. Johanna hängde inte med ut, och det tycker jag var tråkigt=( Efter en halvtimme på Tk hade alla slittras på olika håll. Jag höll ihop med Mimmi och Jessica för det mesta. Min fötter börja verka ordentligt vid 1, så jag var nära på att ta av pumpsen och gå barfota=p Tio i två gick vi och hämta jackorna, så vi skulle slippa stå i kö. Det blev lite kebab innan jag åkte hem=) Visste att jag skulle ångra mig djup när jag kom hem annars. Tack Jessica för taxin! Du är en ängel! =)

Tack för en kul tjejer! Det här får vi göra om flera gånger=)







Ps: Någon som är sugen på att gå på bio, skicka gärna ett sms iaf xD

Kommentarer
Postat av: Juha

Hur känner du Mariah?

2007-10-01 @ 15:37:04
URL: http://bastubacke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0