Chokladpudding och Popcorn

Hemkommen från Mimmsan. Vi hade det så mysigt. Mimmsan kom och hämtade mig och Johanna vid sju-tiden. Åkte förbi Ica i Salem och storshoppa. Chips, Popcorn, Cola, Kinderägg, winerbröd och Loka. Haha, jag vet. Fettisar! Men det var ju DH idag så då får man skämma bort sig själv=p Jag får ju inte glömma bort att vi gjorde chokladpudding som jag inte ätit på evigheter.
Det blev lite rökning också, vattenpipa alltså. Sen blev det lite löpning till bussen, det roliga var att johanna gick och berätta om hennes buss som vår tidigt idag, och sen var bussen från mimmi tidig. Haha, så vi förbrände en liten del av chokladpuddningen=p
Mimmi skrev in mig på Match.com idag, haha! Ser om man hittar någon där då=p

Imorgon blir det Stockholm tidigt. Jag, Linnéa, Johanna och Katri ska luncha. Katri jobbar ju uppe i huvudstaden och jag kände att man inte träffar henne så ofta. Så jag förslog en liten lunch=)
Måste hitta en väska också, för min gick sönder idag! Hatar att leta väska, för jag hittar aldrig någon och sen är jag så otroligt kräsen, Linnéa vet ;-)

Nu ska jag kila, ta bort sminket och borsta tänderna. Upp tidigt imorgon och duscha, usch, hatar att duscha på morgonen!






Dagens middag är dom tre första bilderna. Kycklingfilé med fetaost och wokgrönsaker. Så gott! Funderar på att bli kock, men dom får dålig lön och jobbar konstiga tider..

Kommentarer
Postat av: JoeHoe

Blääe, för fetaost! och haha, fan vilka tjockisar vi var igår! syns om några timmar :)

2007-10-03 @ 07:45:02
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se
Postat av: Mimmi

Hej hej =D Ni glömde era wienerbröd jue!!!

2007-10-03 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0