Cityakuten

Om jag säger Cityakuten, vad tänker du på? Nej, fel, iaf det jag tänker på. Jag föklarar lite längre ner.

Som sagt, jag, Linnéa och Johanna var upp i sthlm och luncha med Katri. Träffar henne inte lika ofta nu när man inte går i samma klass längre. Hon jobbar som säljare uppe i Sthlm och har inte så mkt fritid när hon kommer hem. Det blev lunch på Åhlens City, Lasagne blev det. Jätte god!=)
Sen bar det av att shoppa loss, eller kanske inte. Det tillåter inte min plånbok. Var ute en väska, men såklart hitta jag inte. Jag får plagas med mina andra fula väskor=p

Tidigare under lunchen hade Katri klagat på att hon hade bröstsmärtor. Men jag sa att jag också hade haft liknande och berätta att det gick över. Men när vi står inne på skopunkten och provar ett par jätte fina röda skor, får jag ett sms av Katri där det står: Kan du ringa mig, jag ska till akuten. Jag blev skit rädd och ringde henne, men hon svarade inte. Så blev ännu mer rädd! Tänk om hon hade tuppat av eller ngt. Linnéa försöker ringa henne och pratar med henne. Hon skulle till något som hette Cityakuten, jag, johanna och linnéa tyckte det lät rätt roligt.
Iaf, hon hade tydligen ngn inflammation vid bröstkorgen eller ngt, fatta inte rikigt vad hon mena. Hon fick ut starka verktabletter som skulle hjälpa. Krya på dig gumman!

Shoppingen blev inte som vi hade räknat med, kan man lugnt säga! Men jag lyckades hitta en kjol till min skjorta.
Johanna köpte sina skor som hon hade dreglat över en vecka=p Linnéa hitta bla lite på Gina Tricot och HM vad jag minns=p
Ska nog lämna tillbaka kjolen jag köpte, när jag prova den hemma satt den inte lika bra som jag hade hoppas på. Vill ha en svart kjol som har hög midja och är lite fluffig i modellen, så om någon vet vad jag kan hitta en sån så hör av er!






Dagen bästa händelse!
Vi sitter på tåget hem, vid tumba station säger jag väldigt högt:
- Va?! Säger du att jag är tjock!?! Vet du hur mkt det där sårade mig nu!!
( En hel del på tåget kollade på mig, men jag brydde mig inte. Var på flummhumör)

Kommentarer
Postat av: JoeHoe

Haha, på tåget, det var det bästa! :) Usch för bilden på mig när vi äter!

2007-10-04 @ 10:44:59
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se
Postat av: Izla

oj.. vet du hur katri mår nu?
Jag gillade din tröja! assnygg! puss!!

2007-10-04 @ 16:07:50
Postat av: Maria

Haha nej men vi låter nof mer seriösa mot våran lärare än vad vi efentligen är haha. Han blir så glad och då får man MVG direkt. Vi ska sälja olika glas med ett speciellt tyck på (vi tänkte på den här skolan vill alla ha snapsglas och ölglas, eftersom det dricks väldigt mycket). Ut i helgen ?

2007-10-04 @ 18:11:17
Postat av: Mariah

Men gud va läskigt det där med Katri :O Stackarn
Assnygg tröja btw! Ha en bra dag, fan!

2007-10-04 @ 21:01:32
URL: http://kittykicksass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0