Det går mot helg

När jag satt hos Linnéa höll jag på att skriva blogg, men när jag sen skulle spara och publicera den så loggades jag ut, och sen när jag loggade in så var inlägget kvar men 95% av texten var borta. Helmysko!
Så nu tänkte jag uppdatera lite fort, orkar inte skriva så mkt. Har tillbringat dagen med en massa vänner först var det katta, vi invigde cafét i Kringlan. Sen hängde jag med till Nova med Johanna och Linnéa.A. Och kvällen hemma hos Linnéa och Martina=)

Jag kanske har fått ett jobb. På Coop Bygg. Var där med pappa idag och träffade Marika som berättade att dom behövde personal till bygg. Bättre än inget iaf, hon trodde det var 30 timmar i veckan. Får se om dom hör av sig nu.
Imorrn bär det av till Linnéa och Martina igen. Dom ska ha en liten tjejfest. Ska bli jätte kul=)
Lördag blir någon nog utgång, iaf om Linnéa får bestämma=p Men jag är lite sugen faktiskt=)

Snart ska jag lägga mig sova, jag somna runt tre igår natt. Fastna vid msn och sen TV:n

Gonatt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0