Hamnmagasinet?

Sitter här vid datan och ser helt förstod ut. orkade inte ta bort sminket inatt när jag kom hem. Måste tag ta i mitt liv, för jag ska snart åka till Linnéa. Ska äta där och sen blir det lite förferre där. Vet inte vilka som ska ut ikväll. Linnéa hade pratat med lite folk. Sen får vi se hur det blir ikväll, vart vi ska gå ut. Tk eller hamnmagasinet blir det. Var på Stanleys igår, men där var det ju sämre än en onsdagskväll. Dom hade gjort om där uppe, fixat nytt golv och massa olika lampor till dansgolvet. Kan bli rikigt najs om folket kommer tillbaka!

Jag hade för mig att det skulle bli tjejfest igår hemma hos Martina och Linnéa, men så var det inte rikigt. Det var jag, Johanna, Linnéa, Moa, Chris och Linus som drack. Senare gick jag och Linnéa ut, Stanleys blev det. Dom hade ju öppnat igen. Lite folk var det, men det funkade iaf. Blev ju bjuden på drinkar, så det är ju aldrig fel=p






Kommentarer
Postat av: Izla

haha! jag ser fan ut som en emo med ett leende.. eller som ett drägg..
freshness! puss

2007-10-08 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0