Imorgon börjar jag jobba (=

Så där ja. Om sådär 12 timmar börjar jag jobba, börjar bli lite smånervöst. Men inte lika mkt som jag hade trött. Pappa och jag körde dit där jag ska jobba, så jag hittar dit imorgon=P Och det var kanske lätt, lära bussen(= Det som är så bra med själva stället är att det ligger väldigt OFF, så jag har ingen chans att äta lunch ute, och på så sätt sparar en massa pengar =D

Helgen har varit båe lugn och lite party. Som sagt som Linnéa över här och vi somna rätt tidigt. Jag satt och läste högt ur min dagbok som jag skrev när jag gick i 6an, haha vilken unge man var då! Så jävla bra självförtroende.
Igår var det 20-års kalas hos Katta. Där bjöds det på underbar smörgåstårta=D Ville ta hur mkt som helst, men man fick ju tänka på att det var fler som ville ha också=p Jag och Linnéa åkte in till Södertälje rätt tidigt. Jag och Johanna gjorde sällskap till Linnéa och Mörtens lägenhet. Helt okej, men synd att vi inte fick ihop så många. Men vi alla hade kul. Jag, Johanna, Linnéa, Mörten och Milla (Mörtens syster). Joe och jag åkte hem rätt tidigt från Stanleys, var inte så mkt folk och jag var rätt seg. Johanna gick och köpte sig en kebab där jag fick en Cola gratis, Tackar Tackar! Sen gick jag till centralen för att köpa en hamburgare. Där dom också var väldigt trevliga! =)
Vi var uppe ett bra tag hemma hos mig. Det bästa var att jag hade somnat och Johanna frågar: Karin, sover du. Jag svarar: Nej nej jag letar bara efter fjärkontrollen. Haha! Vet inte vart jag fick det ifrån. Sist jag kolla på kl var den 4 och jag fick lite ångest att jag inte hade somnat än.

Eftersom min data är väldigt seg av sig så kommer ja bara lägga in en bild från i helgen. Annars kommer jag få sitta har hela natten annars. Här bjuder jag på en bild på två av mina bästa kompisar. Ni är så jädra häliga när ni är lite små lulliga ;-) Synd att inte Mimmi var med! =(

image337


Kommentarer
Postat av: JoeHoe

Hahhaa, såklart var du tvungen att lägga in den fulaste bilden! :P

2007-10-22 @ 12:19:58
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0