Katta 20 år!

idag fyller världens bästa Katta år, hela 20 år(=  Har varit och ätit smörgåstårta hos henne, väldigt gott. Missa tyvärr tårtan eftersom jag och Linnéa fick skjus hem av Fia. Annars hade det blivit svårt att komma därifrån, eftersom hon bor ute i skogen och det inte går några bussar=p Nu sitter jag och roar mig själv. Ska snart iväg till Linnéa och Mörten. Där blir det förferre och sen utgång. Jag tror att jag varit ute varje helg denna månad. Så jag får lite ångest. Men nästa helg blir det en lugn helg. Ska göra högskoleprovet och lär vara rätt död på kvällen sen. Funderar på att åka ut till stugan om jag inte hittar på ngt bättre.

Måste börja göra mig i ordning, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig :S

image336

Jag och Katta på en fest i Flempan, lite dragna där;

Timbaland feat onerepublic - Apologize


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0