Linas kvällsbok

Då har ännu en helg gått. Kan sammanfattaden här helgen med party. Så nu är man rätt seg i kolan. Funderar på att ta det lugnt den här helgen som kommer. För helgen den 20 oktober fyller världens bästa Katta år=) Och då kommer det firas kan jag lugnt säga. Längtar som en gud! Kom nyss hem från Kimonen och Mörten. Jag och Linnéa hade köpt pizza som slank rätt ner i magen. Fick äntligen se Linas kvällsbok som Mörten hade. Den var lite sämre än vad jag trodde. Men helt okej film!
Nu funderar jag på att lägga mig i sängen, sov i soffan hos Linnéa och Mörten inatt och den var lite väl liten för mig, eftersom jag gillar att ha breda ut mig ;-)

Bilder från helgen kommer imorrn, orkar nämligen inte gå ner och hämta kameran=p


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0