Nya friska tag! (:

Lördag. Dags att uppdatera ser jag. Har verkligen inte haft någon större lust att gå in och skriva. Har varit på något konstigt humör hela vecka och vet inte rikigt vad det är. Blev ingen klippning oss Beca eftersom hon var sjuk, som om jag har tur så blir det av nästa onsdag (= I torsdag gjorde jag verkligen inget vettigt! Låg på soffan hela dagen och kollade på tragiska program. Mamma åkte till Solvakien under helgen, och fråga mig inte vad hon ska göra där, fattade inte riktigt när hon prata om det. Igår var jag nere på stan med bror min, han skulle klippa sig och jag skulle göra lite ärenden på stan. Blev lite nya inköp, bla en ny klänning. Jag får lägga av att köpa klänningar. Jag har en förmåga att köpa och sen använda den en gång. Fy på mig!

Ikväll blir det utgång för fulla muggar:) Partypatrullen är ute i svängarna! Det blir Jag, Jessica, Mikkis, Moa, Mia och kanske Martina(= Antingen blir det förferre hos Mikkis eller Martina. Det blir Stanleys ikväll och det kan nog bli kul, i rätt sällskap iaf! Snart måste jag börja göra mig i ordning. Duscha och allt möjligt

image304

image305image306


 

Ikväll blir det party brudar (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0