Nytt hår, nytt jobb

Kan sammanfatta den här veckan som en kanon vecka. Kom entligen iväg till Becca som fixade mitt hår. Jätt fint blev det. Och som Mimmi har tjatat på mig om att lägga upp bilder på håret så ska jag göra det nu(= Sen har jag även fått ett jobb! ÄNTLIGEN!! =D Är inhyrd från Human Pro och ska jobba i Hallunda. Bätte än inget iaf, får se hur länge jag blir kvar där=P

Nu har Linnéa kommit hit, hon ska sova här över natten. Vi ska ut till Katta imorrn som fyller 20!! Längtar som attan när jag blir 20. Vilken frihet=) Det blir smörgåstårta och massa dricka(= Sen blir det förfest hos Linnéa och Mörten. Fick lite cider av min kära fader, alltid lika snäll mot mig(=

Nu ska jag kila, måste ju få lite skönhetssömn tills imorrn =P




Här Mimmi har du bilderna på mitt hår   ;-)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det blev nice =) men ja vill se bilder framifrån också =P jobbig? jag vet =P

2007-10-19 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0