Plankstek

Här kommer bilder från i helgen..



1. Jag och Linnéa gjorde plankstek till middag
2. Jag och Mikkis
3. Moa, Emma och Johanna
4. Jessica, Sandra och Linnéa



Vi körde bussen och den som hade mest kort kvar fick ta en straffshot



Mkt sprit förekom på förferren!




Sen har jag märkt att folk blir lite knäppa när dom fått i sig lite dricka=p

Här var då en hel del bilder från förfesten i lördags. Idag har jag varit och jobbat, och som sagt är det väldigt tråkigt. Sitter i ett rum för mig själv och fyller i en massa på en data. Pratar knappt med någon, eftersom dom andra sitter i ett annat rum och är män på 35+. Eftersom vi aldrig har några gemensamma luncher eller fikapauser tsm så hinner man aldrig rikigt lära känna folket. Ska söka nytt jobb när det här uppdraget är slut. Jag är en person som gillar att prata med folk ,så är det här jobbet inget för mig. Efter jobbet bar det av till södertälje och jakt på nya tröjor. Kom på i morse att jag inte ha några tjocktröjor, men som vanligt hitta jag inte någon. Utan en svart t-shirt. Sen skulle jag träffa Linnéa Nagler för en middag på Nancys. Såå gott! Mötte på Linnéa.K och Linnea.A på stan som joyna oss där. Bulgur med kycklingspett blev det idag, sååå underbart! Nu sitter jag och kollar på EKG som är mkt bättre än vad jag trodde. Har inte några förväntningar igentligen. Ska snart hoppa in duschen och sen sova, håller på att somna just nu.

Gonatt! Puss <3

PS: Köpte kentskivan idag! sååå underbar!!! DS

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det där svarta linnet du har på dig, är det från hm? Puss

2007-10-30 @ 17:57:30
Postat av: Mimmi

Jag har ett likadant mitt kosta också 49:- =P köpte n ballongklänning öfr 49:- också =P

2007-10-31 @ 11:46:10
URL: http://mimmiidapernilla.blogg.se
Postat av: JoeHoe

Hoho, schnygg bild på systrarna Sandberg:P

2007-10-31 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0