sex and the city

Inte hänt så mkt idag. Vaknade vid 8 och kunde inte somn om. Kom iväg och träna med Linnéa vid tre tiden. Sen har det inte hänt så mkt mer. Ringde från Human Pro, dom hade fått in ett uppdrag som jag tacka ja till, så nu är det upp till kunden om dom vill anställa mig. Det var under en månad, men kunde bli längre till jul, så det var helt ok! Dom har inte ringt från Coop Bygg, men om jag ska vara rikigt ärlig så tror jag inte jag klarar av att jobba där. Ska skriva ihop en ansökan till några företag imorrn som behövde folk.
Om 10 min börjar Sex and the city, längtar till filmen har premiär. Jag kommer lätt gå premiären! 


Här kommer lite bilder från Sex and the city filmen!


image278

image280

image282

image283

image284





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0