träningsångest

Det är bara onsdag, jag har gått runt nästan hela dagen och trott att det är fredag imorrn, men nej, bara torsdag. Kan man inte bara hoppa över torsdagen. Just nu sitter jag och kollar på Greys, lika bra! =D
Jobbat på som vanligt den här veckan, min chef är borta så jag har lite mer ansvar denna vecka. Skulle ha tränat igår, hade med mig träningskläder och allt till jobbet, men när jag kommer till södertälje så ångrar jag mig och åker hem ist. Fy fan för mig! Men på fredag blir det träning, måste verkligen då, sen blir det nog lördag också=)

Helgen blir lugn, har ju festat nästan varje sen september typ. Kanske Idolkväll hos Mikkis på fredag.

Nu ska jag kolla klart på greys! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0