Trötter

Just nu finns det inte så mkt kul att skriva i bloggen. det enda jag gör nu för tiden är att jobba, äta och sova. Eftersom jag sitter vid en data 6 timmar om dagen så känner jag inte för att sitta vid datan när jag kommer hem. men nu var jag bara tvungen att uppdatera så ingen blir tjatig om att den inte uppdateras=p

Helgen som kommer blir nog lugn. Imorrn ska jag, mor och bror min äta på Kolgrillen, så gott! Det blir kycklingspett och ris som vanligt =D Sen är det bara hem och lägga sig. Eller först kolla på Idol, har inte orkat laddat in bilderna från i tisdag när jag såg idol i Scaniarinken. Högskoleprovet hela dagen på lördag. 8.20 - 16.20. Får se hur det går, har inte läst ngt så det kommer nog inte gå så bra. Men men, har ju några gånger på mig =P
Sen får vi se vad jag orkar med på kvällen. Sugen på att gå ut, det är ju lönehelg. Men tror faktiskt inte att jag orkar. Men vi får se på lördag kväll. Annars blir det nog myskväll. Tror att Linnéa skulle komma hit och äta plankstek.

Men nu väntar sängen, upp kl 06:45 som vanligt.

Gonatt! Puss ♥ 

image357

Önskar att jag kunde se lite fräsch ut när jag går till jobbet..
( Denna bild är tagen i ett helt annat syfte )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0