Two more years and you'll be done with school, And I'll be making history

Tisdag. Har absolut inte hänt ett skit som vanligt! Hatar att vara hemma om dagarna. Behöver ett jobb snarast! Var på långpromenad och rensa tankarna lite, det behövdes. Vad vill jag med mitt liv igentligen. Vill jag flytta till Halmstad som jag har pratat om i 4 år nu, eller blir det någon annanstans? För flytta vill jag verkligen. Behöver komma bort från den här stan. Vet inte ens vad jag vill läsa på högskolan. Allt är bara kaos i min hjärna just nu..
Det enda som känns jobbigt med att flytta är att lämna alla underbara vänner och familj med släkt..

Tjejerna var här och vi kolla på DH tsm. Sen prata vi lite skitsnack som tillhör=p Imorrn ska vi gå och träna, kl 11 på Affro express och core. Väldigt skönt. Sen ska jag ev åka till Beca och fixa mitt hår. Har skjutit upp i några veckor nu, men nu behöver jag verkligen en förändring i mitt liv. Vintern är på väg och allt känns bara depremerande=/
Vill bara sova mig igenom hösten och vintern!!

image300
image301



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ni får gärna fråga mig också...

2007-10-10 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0