dags för en rejäl uppdatering

Onsdag. Dagen största händelse var väl att jag och Linnéa gick ut. Stanleys blev det. Träffade lite folk där som man kände. Men i allmänhet var det inte så mkt folk. Men det var ju bara en vanlig onsdag. Sov över hos Linnéa, skulle ge hennes luftmadrass en andra chans. Men som sist så vakna jag upp tidigt på morgonen och känner att en mkt stor del av luften har åkt ut. Så jag försökte hitta en bra position så jag kunde ligga på en liten del av den luft som fanns kvar i madrassen..

Torsdag. Hände inte så mkt roligt än att jag träffade mina älsklingar Johanna, Mimmi och Jessica. Tog en fika på Lillebrors, där vi var helt själva, innan vi gick in där trodde vi först det var stängt. Men det kom in någon under kvällen. Smörgåsen jag fick där smakade inget, plus att man inte fick ngt smör på den, det var ett stor minus!!
Enligt öppettiderna skulle dom stänga kl 21, men av någon konstig anledning stängde dom 20, jag vet inte om killen som jobbade där skulle hem och kolla på Idol eller ngt =p

Fredag. Från att varit en lugn dag blev den hur stressigt som helst. När mamma kommer hem skulle vi åka och hyra film för helgen. Eftersom vi skulle till stugan var vi tvungna att ta med DVD-spelaren eller brosans X-box. Och som vanligt ska han börja tjafsa. Nu fick vi inte ta med x-boxen som vi hade pratat om, så nu var jag tvungen att riva bort alla sladdar från TV:n till DVD:n. När jag var klar såg hela jag ut som en damtuss. Iaf , sen var jag och mamma inte alls kompisar, för när vi tjafsar blir vi jätte dryga mot varandra. Jag och Linnéa hyrde Beck och Nära och kära,helt okej filmer. När vi kom till stugan var det fortfarande dålig stämmning. Men i slutet av kvällen vara alla glada igen=D

Lördag. Vi åkte på shoppingtur. Först in mot centrala Eskilstuna och sedan till Tuna Park, som är ett stort köpcentrum lite utanför stan. Hittade en hel del, bla en jeanskjol som jag har letat efter. Sen köpte jag dussin av smyken, har kommit in i någon jewelry period. Sen hände det väl inget mer roligt den dagen. Jag och Linnéa hade tänkt gå på spökjakt, eftersom det var konstiga läten i huset. Men vi somna ganska snabbt den kvällen.

Söndag. Helga din vilodag. Det är den enda dag jag och Linnéa är religiösa. Vi vakna runt elva och åt frukost i bäddsoffan som vi sov i under hela helgen. Sen var det tre avsnitt av Idol som väntade. Åkte hem vid 5 tiden. Dagen var helt förstörd för att jag hade sovit bort den.

Måndag.Brosan hade studiedag och jag var arbetslös. Vad passde då inte bättre än att åka till huvudstaden och gå på lite bio. Shrek blev det. Värd att se säger jag! Innan bion gick jag och bror min i lite affärer, dock inte tillsammans, lovar att jag aldrig skulle kunna få in honom på Gina Tricot. När jag sen kommer ut därifrån ser jag att bror står och pratar med pappas morbror. Hur liten är denna värld!! Han och hans fru var i Sthlm för att kolla lite med deras resa till Kenya. Jag vill också åka utomlands!!

Nu får jag se till att uppdatera lite bättre. Vet själv att det inte är så kul att sitta och läsa en blogg som man kan tro nästan är en roman eller ngt. Här kommer lite bilder sen i onsdags.

Onsdag. Stanleys. Karaokekväll!! xD




- Jag vet att det verkar som jag är kamerakåt, men så är det inte.
Men det är ibland lite svårt att låta bli när man håller i kameran..

Helgens bravader. Lugn helg ute i Björsund.Sommarstugan.



- Jag var aldrig på ngt rikitgt foto humör. så det blev tyvärr bara
två bilder. PS. Riktigt stolt över brasan, eftersom det var jag
som fixade den! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0