Göteborg - I loove it!

Då var man hemma i verkligheten igen, tyvärr. Helgen i Göteborg var helt underbar. Jag är kär i stan!
Alla människor är så mkt trevligare där än vad vi är.

Fredagen. Vi gick runt på stan och shoppade lite. Åkte ut till ngt Outlett som likande vårat outlett vi hade vid Södertälje Syd. Och det var lika dåligt också. På kvällen gick vi ut och åt på en grekisk resturang. Fläskfiléspett med ungstek potatis blev det. Jätte gott! Vi skulle ha gått på bio men vi hann aldrig. Så vi gick till en pub/krog och tog en cider. Jätte bra musik, mycket 80-talsmusik=D

Lördagen. Vaknade vid 9 för att gå upp och äta en underbar hotellfrukost. Åt en hel del Galiamelon, hur gott som helst. Sen bar det av till Nordstan(Stort shoppingcentum), var på jakt efter nya jeans, höstjacka och vinterskor.
Hittade allt förutom höstjackan. Hittade lite annat också som nya underkläder som verkligen behövdes. På kvällen skulle vi på någon slags krogshow, först var vi och åt på en resturang på Avenyn. Krogshowen var väl sådär.
Eftersom vi inte åt där blev det jobbigt att vänta på alla framträdanden mellan måltiderna. Jag går hellre på en konsert eller musikal, där dom tar pauser mitt i allt. När den var slut åkte vi hem, jag var helt slut efter den långa dagen.

Söndag. Vi åkte hem vid två. Gjorde inte så mkt innan vi åkte. Satt brevid en supersnygg kille på tåget. Tyvärr fick vi aldrig någon riktigt kontakt. Han frågade mig om han skulle hjälpa mig med mina påsar när jag kom på tåget, det var den enda konversation vi hade=p

Idag har jag umgåts med Katta. Vi åt lite på nancys och hade det mysigt. Ska åka till grönan på lördag, scania hyr hela grönan så vi kommer in gratis och åker gratis. Linnéa verkade vilja hänga på.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag vill också följa me! =P

2007-09-25 @ 10:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0